loading...
وبلاگ کالا به کالا
aminmohtava بازدید : 36 شنبه 21 مرداد 1402 نظرات (0)

در طول دوره استفاده از ارتودنسی شفاف، برخی از غذاها و نوشیدنی‌ها ممکن است باعث آسیب به اسکلت‌ها و تراشه‌های شفاف شوند یا منجر به رنگ‌دار شدن آنها شوند. در نتیجه، توصیه می‌شود تا موارد زیر را در نظر بگیرید و مصرف آنها را محدود کنید یا به مواردی که برای اسکلت‌ها مضر هستند، فراموش کنید:

1. **نوشیدنی‌های رنگ‌دار:** نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، چای، نوشابه‌های گازدار و آبمیوه‌های رنگ دار می‌توانند باعث رنگ‌دار شدن اسکلت‌ها شوند. در صورت مصرف این نوشیدنی‌ها، بلافاصله بعد از آن دهان‌تان را بشویید.

2. **غذاهای چسبناک و سفت:** غذاهای چسبناک و سفت ممکن است به اسکلت‌ها آسیب برسانند یا از آنها باقی‌مانده‌ای روی بیفتد. به عنوان مثال، نوارهای گوشتی، چیپس و آجیل‌هایی که ته دیوارهای دندان‌ها می‌گیرند.

3. **شیرینی‌ها و شکلات‌های چسبناک:** شیرینی‌ها و شکلات‌های چسبناک ممکن است به اسکلت‌ها چسبیده و باعث مشکلاتی شود.

4. **ترکیبات تند و ترش:** ترکیبات تند و ترش مانند لیمو، خیارشور، سس‌های تند و... ممکن است به دندان‌ها و اسکلت‌ها آسیب برسانند یا از رنگ آنها بردارند.

5. **زغالی و دخانیات:** زغالی و دخانیات نیز ممکن است باعث رنگ‌دار شدن اسکلت‌ها شوند.

در کل، توصیه می‌شود تا مواردی که باعث آسیب یا تغییر رنگ اسکلت‌ها می‌شوند، به میزان کمتری مصرف شوند یا از مصرف آنها خودداری کنید. همچنین، بلافاصله پس از مصرف غذا و نوشیدنی‌ها دهان‌تان را بشویید تا از احتمال برخورداری از مشکلات کمتری جلوگیری کنید. برای مشاوره دقیق‌تر، بهتر است با متخصص ارتودنسی‌تان مشورت کنید.

aminmohtava بازدید : 31 دوشنبه 16 مرداد 1402 نظرات (0)

یادگیری زبان انگلیسی با چنل یوتیوب یکی از روش هایی است که افراد می توانند برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده کنند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوینی برای یادگیری زبان انگلیسی پدید آمده اند و کسانی که به دلایلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، می توانند از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی و یا از چنل های آموزش زبان در یوتیوب استفاده کنند. یوتیوب یکی از بهترین منابعی است که خودآموزان زبان می توانند از آن بهره ببرند. در یوتیوب ویدیوهای آموزشی رایگان بسیاری وجود دارند که علاقه مندان به زبان می توانند جهت یادگیری بخش های مختلف زبان از آن ها استفاده کنند. در یوتیوب چنل های زیادی وجود دارند که این فیلم ها را یا به صورت زیرنویس می گذارند و یا مدرسان فارسی زبان آن ها را دوبله می کنند.  در ادامه به معرفی این چنل ها می پردازیم.

در یوتیوب چنل های آموزشی بسیاری در زمینه های مختلف از جمله یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. اما چگونگی استفاده از این چنل ها خود نکاتی دارد که باید به آن توجه نمود. در یادگیری زبان انگلیسی با چنل یوتیوب باید یک سری نکات را رعایت کنید. ابتدا باید بدانید که هدف شما از آموزش زبان در یوتیوب چیست؟ اینکه بخواهید فقط با دیدن فیلم های آموزشی در یوتیوب از صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد بگیرید کاری غیر ممکن است و باید در کنار یک برنامه مدون و درست و به عنوان مکمل از چنل های یوتیوب استفاده کرد. نکات زیر را در هنگام استفاده کردن از چنل های یوتیوب به کار ببرید.

  • در ابتدا قبل از شروع به نگاه کردن ویدیوها، عوامل حواس پرتی اطراف تان را به حداقل برسانید.
  • کاغذ و قلمی را برای نوشتن نکات مهم در کنار دست تان داشته باشید.
  • از همه مهمتر محتوای متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.
  • نت برداری را با دقت انجام دهید و لغات و نکات جدید گرامر انگلیسی را یادداشت کنید.
  • به زبان بدن فرد تدریس کننده در حالت های مختلف توجه کنید و لهجه و شیوه تلفظ کلمات مختلف را به ذهن بسپارید.
  • در هنگام نگاه کردن ویدیوها تمرکز کافی را داشته باشید وسعی کنید جملات و کلماتی را که مدرس می گوید، برای خودتان تکرار کنید و با خود تمرین کنید
aminmohtava بازدید : 36 یکشنبه 15 مرداد 1402 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی جز درس هایی است که بسیاری از والدین دنبال تقویت آن در کودکان می باشند بنابر این دوره آموزش زبان برای زبان آموزان و داوطلبان کنکور نامی نا آشنا نیست. در دوره آموزش زبان انگلیسی ابتدا زبان آموزان با کتاب هایی که در سطح خودشان است آشنا می‌شود و در رده های بالاتر یعنی هنگامی که می خواهند برای امتحان کنکور آماده شوند باید کتاب های تستی را مطالعه کنند تا بتوانند  جواب های مناسبی به سوالات داده شده در آزمون بدهند. منابع آزمون انگلیسی برای زبان آموزان بسیار مهم است تا با آموزش و یادگیری عمیق و کامل زبان و مطالعه خوب در این زمینه درصدهای بالاتری را در کنکور کسب کنند. لذا برای موفقیت و دستیابی به درصد های  بالا لازم است برترین کتابهای کمک آموزشی زبان انگلیسی کنکور را بشناسند. درس های عمومی و تخصصی هرکدام نقش زیادی در رتبه‌های زبان داوطلبان دارد یکی از درس های عمومی که نقش مهمی در رتبه نهایی دارد، زبان انگلیسی است بنابراین داوطلبان برای زدن گزینه صحیح در بخش زبان انگلیسی در کنکور باید با شیوه های نوین تست زنی و کنترل زمان و همچنین کتاب‌های کمک آموزشی مناسب آشنا باشند.

کتاب جامع میکرو طلایی زبان انگلیسی

این اثر کاملترین کتاب جامع کنکور و از بهترین کتاب تست های مربوط به  سال های گذشته و مرتبط با موضوعات کتاب درسی بیان شده و برای تمامی پرسش ها پاسخی مناسب وجود دارد

کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران

نوشته شهاب اناری و یکی از مشهور ترین کتاب های کمک آموزشی در حوزه زبان انگلیسی است که در میان معلمان نیز شهرت دارد و در برگیرنده مطالب درسی زبان برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم است

کتاب زبان انگلیسی جامع خیلی سبز

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به مباحث ساختار گرامری آن اشاره کرد که به زبان ساده بیان شده است. این کتاب برای داوطلبان کنکور رشته ریاضی تجربی انسانی مناسب می باشد و مباحث گرامری  این کتاب به زبانی ساده بیان شده و مثال های ساده دارد.

aminmohtava بازدید : 28 دوشنبه 09 مرداد 1402 نظرات (0)

پکیج آموزش زبان انگلیسی روش پازلینگ زبان انگلیسی، توسط دکتر مهدی منوچهرزاده، استادی حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است و موضوعات هر یک از کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط خود دکتر منوچهرزاده ارائه می‌شود. همچنین در روش پازلینگ آموزش شما در مدت زمان 20 روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری صحبت کنید. روش تدریس دوره های پازلینگ با سبکی جدید و جذاب طراحی شده است که با مطالعه درمورد دوره های آن کاملا شگفت زده خواهید شد.‌ هریک از این دوره های آموزشی پازلینگ زبان همراه با تمرین‌ های جذاب و سرگرم کننده به پیشرفت هرچه سریعتر سطح زبان انگلیسی شما کمک می‌کند.

روش پازلینگ زبان انگلیسی چیست؟

روش پازلینگ منوچهرزاده یک سبک جدید در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. در روش جذاب پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل هزاران جمله بسازید. همه ما گرامر زبان مادری را به طور ناخودآگاه می دانیم و درست هم استفاده مکنیم مثلا بچه چهارساله به راحتی می تواند جمله  ” مامان می خواستی چی برام بخری؟ ” را به زبان بیاورد. این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام ” آینده در گذشته ”  دارد که آن بچه هیچوقت بهاین موضوع فکر هم نمی کند. حال ما در روش پازلینگ زبان انگلیسی با آموزش قطعات پازل همان گرامرها را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم. در ضمن با این روش می توانیم هر زبانی را آموزش دهیم  

قیمت بسته های زبان پازلینگ نسبت به بازدهی و کارآمد بودن آن ها خیلی مناسب است. در دوره آموزشی پازلینگ کل مباحث آموزش داده شده در یک جلسه را می توانید مثل زبان مادری خودتان صحبت کنید. در این سبک شما می توانید به مدت 20 جلسه در طول یک دوره به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنی. دوره های پازلینگ شامل محصولاتی است که برای تمامی سنین قابل ارائه است.

سبک آموزش روش پازلینگ زبان انگلیسی

سبک آموزش پازلینگ اینگونه طراحی شده است که شما در جلسه هشتم یه قطعه از پازل به زبان آموزان نشان داده می شود و با همین یک قطعه از پازل زبان آموز می تواند مبحث حال استمراری را به طور کامل یاد بگیرد و بعد از اتمام جلسه هشتم زبان آموز به راحتی می تواند تمام جملات حال استمراری دنیا را بسازد.

aminmohtava بازدید : 33 چهارشنبه 04 مرداد 1402 نظرات (0)

 از راه کارهای مهم برای ایجاد انگیزه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-خودتان را در چند سال آینده تصور کنید تصور کنید که می‌توانید با افراد در سرتاسر جهان مکالمه در سفر و مکاتبه کنید. یا تصور کنید که از معلوماتتان استفاده می‌کنید تا کاربرد صحیح یک اصطلاح را برای زبان‌آموز دیگر تشریح کنید.این کار می‌تواند به شما انگیزه کافی برای ادامه مسیر یادگیریتان بدهد.هم چنین تصور کنید در یک جلسه دفاعیه هستید و شما را به عنوان پرزنتر خواسته اند و برای حضار انگلیسی صحبت خواهید کرد

2-یک پارتنر انگلیسی زبان پیدا کنید داشتن پارتنری که بتوانید با او زبان تمرین کنید، به یادگیری شما کمک فراوانی خواهد کرد و به شما اجازه می‌دهد مشکلات درسی خود را با او مطرح کنید یا تمرینات را با هم حل و فصل کنید.داشتن مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی بهترین راه یادگیری است و وقتی با دوستتان صحبت می‌کنید، استرس کمتری خواهید داشت و از اشتباه کردن نخواهید ترسید.

3-در حد توان از انگلیسی استفاده کنید مکالمه کردن به انگلیسی سریعترین راه برای یادگیری و پیشرفت است. استفاده از انگلیسی می‌تواند یک تفریح  و سرگرمی باشد، اگر شرایطش را فراهم کنید.خواندن یک کتاب مورد علاقه، گوش دادن و درک آهنگی که از گوش دادن به آن لذت می‌برید، تماشای یک فیلم جذاب، یافتن دوستان جدید از اطراف جهان، مطالعه درباره موضوعات مورد علاقه، انجام بازی‌های انگلیسی زبان و همگی می‌توانند فعالیت‌های لذت‌بخش، و روش ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان باشند.

4-محیط اطرافتان انگلیسی کنید 5-وب سایت های انگلیسی را دنبال کنید 6- همچنین دوره های انلاین یادگیری زبان انگلیسی هم را شرکت کنید.7-به چیزی که یاد گرفته اید افتخار کنید8-و در کنار اینها هزینه هم بکنید همه این راهکارها را میتوان به عنوان یک ابزار تلقی کرد.چون به طور جدی دریادگیری زبان انگلیسی مفید واقع خواهد شد.هم چنین میتوان دوره های آنلاین آیلتس رو به طور فشرده شرکت تا تاثیر بالقوه آنرا ببینید.

aminmohtava بازدید : 51 شنبه 31 تیر 1402 نظرات (0)

زمان حال در انگلیسی کاربرد زیادی دارد و درک صحیح آن اهمیت فراوانی دارد. اما بسیاری از زبان آموزان در یادگیری آن دچار مشکل می شوند. زمان حال انواع مختلفی دارد که هر کدام در موقعیت ها و حالات مختلفی به کار می روند. یادگیری انواع مختلف زمان حال چندان هم سخت نیست و همه آن ها از فرمول های ساده و مشخصی پیروی می کنند. به طور کلی زمان حال به چهار نوع تقسیم بندی می شود:

  • حال ساده یا Simple Present Tense
  • حال استمراری یا Present continuous tense
  • حال کامل یا Present Perfect Tense
  • حال کامل استمراری یا  Present perfect continuous tense

در ادامه هرکدام از این موارد را همراه با مثال توضیح می دهیم.

حال ساده یا Simple Present Tense

این بخش یکی از پرکاربرد ترین بخش های گرامر انگلیسی می باشد و افراد زیادی در آن دچار مشکل می شوند. شکل فعل زمان حال ساده به شکل اصلی و ساده فعل می باشد؛ به جز زمانی که فعل همراه با فاعل سوم شخص مفرد بیاید. در این حالت “-s ” یا “es” به انتهای فعل اضافه می شود. فرمول کلی ساختار زمان حال ساده به صورت زیر می باشد.

 Subject + Verb

کاربرد های زمان حال ساده:

  • برای توصیف کارهایی که هر روز انجام می دهید و یا به شکل منظم تکرار می شوند.

We drive to work every day.

ما هر روز با ماشین به سر کار می رویم.

I never eat fish.

هیچ وقت ماهی نمی خورم.

He goes to school every day.

او هر روز به مدرسه می رود.

  • برای توصیف کارهایی که از روی عادت انجام می شوند.

 I sometimes go to the gym.

من گاهی اوقات به باشگاه می روم.

My father reads three hours a week.

پدرم هفته ای سه ساعت مطالعه می کند.

  • برای بیان حقایق علمی و  کلی زندگی

Water freezes at zero degrees.

آب در دمای صفر درجه یخ می زند.

Tehran is capital of Iran.

تهران پایتخت ایران است.

  • برای صحبت کردن درباره اتفاقات یا حقایقی که در آینده نزدیک حتما روی می دهند.

The train leave at 10 o’clock.

قطار ساعت ۱۰ حرکت می کند.

I go school next year.

من سال آینده به مدرسه می روم.

  • برای  اظهار نظر کردن درباره باورها و ابراز احساسات

He likes chocolates.

 او از شکلات خوشش می آید.

I hope to see you soon.

امیدوارم تو را به زودی ببینم.

  • برای بیان دستور العمل خاصی و یا آدرس دادن

Open the packet and pour the contents into hot water.

بسته را باز کنید و محتویات آن را داخل آب داغ بریزید.

First put the water in the put, then bring to a boil.

اول آب را در قابلمه بریزید و سپس آن را به جوش بیاورید.

یادگیری ساختار گرامر انگلیسی برای کسانی که می خواهند زبان  شان قوی باشد یا اینکه در آزمون های آیلتس و تافل شرکت کنند، ضروری می باشد. در اینجا با انواع مختلف زمان حال در انگلیسی آشنا شدید و تقسیم بندی های آن را بطور کامل برای تان توضیح دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت دکتر منوچهرزاده مراجعه نمایید.

aminmohtava بازدید : 31 چهارشنبه 28 تیر 1402 نظرات (0)

یادگیری زبان انگلیسی  از صفر حتی در سن بالا هم کاری ناممکن و دور از ذهن نیست. یادگیری در هر زمان و در هر سنی امکان‌پذیره. فقط باید روش درست و موثر یادگیری رو بلد باشید تا بتونید توی کمترین زمان، بهترین نتیجه رو بگیرید. برای این کار چند مرحله اصلی رو باید در نظر داشته باشید  در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، ممکنه شما خیلی اشتباه گرامری داشته باشید، جمله بندی درستی نداشته باشید یا خیلی از لغات رو بلد نباشید! این ها کاملا طبیعیه و نباید مانع حرف زدن شما بشه. هرجوری که می‌تونید حتی به اشتباه شروع به جمله بندی با کلمات و حرف زدن کنید. نگران نباشید، تمام اشتباهاتتون بعد مدت کوتاهی درست میشه. به شرطی که شما به خودتون سخت نگیرید و بپذیرید که این اشتباهات کاملا طبیعیه.

شما تو اول این مسیر اگر گرامرتون خوب نباشه، به کمک لغت تا حد زیادی می‌تونید منظورتون رو برسونید.

اما اگر لغت بلد نباشید چی؟

پس حتما یادگیری لغت رو توی اولویت بگذارید.

حالا راه درستش چیه؟

باید کلی لغت حفظ کنید؟!

این هم میتونه یه راه برای یادگیری باشه اما بهترین راه برای یادگیری سریع زبان نیست.

راه بهتر اینه که در حفظ و یادگیری لغت به معادل فارسی اون‌ها بسنده نکنید. هر کلمه‌ای که می‌خواهید یاد بگیرید، معنی‌اش رو حتما به انگلیسی یاد بگیرید چون کاربرد و مفهومشون کاملا با مفهوم اون‌ها متفاوته. بهتره که لغات رو در قالب جمله یاد بگیرید. اصطلاحات انگلیسی رو جمع‌آوری کنید و اون ‌هارو یاد بگیرید.این کار تاثیرش بسیار سریعتر از حفظ کردن لغته! توی هر اصطلاح به جای یه لغت شما چندین لغت رو یاد می‌گیرید و علاوه بر اون تو یاد گرفتن گرامر هم خیلی بهتون کمک می‌کنه.

همونطور که بالا هم بهش اشاره کردم، زبان رو با روشی که بهش علاقه دارید یاد بگیرید.هدفتون برای یادگیری رو حتما یه جا یادداشت کنید تا هر بار که به سراغ تمرین زبان می‌روید اون رو ببینید و انگیزه دوباره بگیرید. اگر به دیدن فیلم علاقه دارید، غیلم زبان اصلی میتونه خیلی کمک بزرگی براتون باشه .لطفا قدم های بزرگ بر ندارید! هیچ کسی یک شبه به هدفش نرسیده. این که هدفتون از دیدن یک فیلم یادگیری کل اصطلاحات، لغات و گرامر اون فیلم باشه عملا امکان‌پذیر نیست. اگر با این هدف جلو برید بعد مدت کوتاهی از یادگیری زده می‌شوید.

 برای خودتون یک برنامه معقول در نظر بگیرید. مثلا از هر فیلمی که می‌بینید ۱۰ تا لغت جدید یاد بگیرید، فیلم بعدی ۱۵ تا و فیلم بعدی که سطح آسونتری داره ۲۰تا. اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید می‌تونید متن اون رو با یه سرچ ساده در گوگل به دست بیارید. روشی که خودم برای یادگیری توی این زمینه استفاده می‌کردم و به جاب رسیدم این بود که برای موزیک های مورد علاقه‌ام یه دفتر کوچیک تهیه کرده بودم و اون‌ها رو می‌نوشتم. لغاتی که بلد نبودم رو با هایلایتر رنگی می‌کردم وخط پایینشون معنی اون‌ها رو به فارسی و انگلیسی می‌نوشتم. در کنارشون هم چند لغت مشابه انگلیسی می‌نوشتم تا هر بار که مرورشون می‌کنم اون لغات اضافی هم توی ذهنم ثبت بشه.

 

aminmohtava بازدید : 32 سه شنبه 20 تیر 1402 نظرات (0)

 

روش پازلینگ چیست

روش پازلینگ منوچهرزاده یک سبک جدید در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. در روش جذاب پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل هزاران جمله بسازید. همه ما گرامر زبان مادری را به طور ناخودآگاه می دانیم و درست هم استفاده مکنیم مثلا بچه چهارساله به راحتی می تواند جمله  ” مامان می خواستی چی برام بخری؟ ” را به زبان بیاورد. این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام ” آینده در گذشته ”  دارد که آن بچه هیچوقت بهاین موضوع فکر هم نمی کند. حال ما در روش پازلینگ زبان انگلیسی با آموزش قطعات پازل همان گرامرها را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم.

 اگر شما مطلبی را می خوانید و آن را فراموش میکنید مشکل از ذهنتان نیست و مسئله اصلی از غلط بودن روش یادگیری شما نشات می گیرد و علاوه تکنیک ها و راهکارهای مناسبی نظیر آموزش آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد که می‌توان برای جلوگیری از فراموشی آنچه آموخته اید در نظر گرفته شود همچنین روش های بسیار جالب و عجیب وجود دارد که فعالیت بخش های محاسبه گر را تا چند برابر افزایش می دهد. این که نمی توانید در کاری موفق شوید یادگیری زبان انگلیسی نیز یکی از آن اقداماتی است که باید با تمرین و تقویت مدار به مهارت ها دست یابید. اشتباهی که اغلب دانش‌آموزان مرتکب آن می‌شوند این است که معمولاً به برنامه‌های آموزشی محدودی متمرکز می‌شوند یا تمرینات بدون تمرکز انجام می دهند برای مثال در هنگام خواندن لغات جستجوی معنی آنها از موبایل استفاده می‌کنند و با روشن بودن اینترنت ناخودآگاه به سراغ شبکه های مجازی می روند و تا به خود می آید متوجه می‌شوند که ساعت‌ها زمان هدر داده و زمان برای آموزش زبان انگلیسی را از دست داده اند. بدون داشتن تمرین کافی تجربه صحبت کردن به زبان انگلیسی تقریباً امکان پذیر نخواهد بود از این جهت به منظور سرعت یافتن و بهبود این روند توصیه می‌شود که در طول روز چند مکالمه شفاهی به زبان انگلیسی را آماده کرده و با خود تکرار کنید. به منظور تقویت دوره آموزش زبان انگلیسی توصیه می شود که در هنگام خرید کردن لیستی از آنچه می خواهید را به زبان انگلیسی بنویسید یا اینکه به دنبال معادل تمامی جمله هایی که در خیابان می بینید باشید تمامی این روش ها درگیر کردن زبان با زندگی روزمره می باشد چرا که وقتی زبان انگلیسی جزئی از وجودتان باشد هیچگاه شما را ترک نخواهد کرد و دچار فراموشی نمی شوید به کارگیری مفاهیم متنوع و مرتبط با همان زبان انگلیسی راهکار خوبی برای جلوگیری از مشکل فراموشی زبان است به عنوان مثال فردی که به طور مرتب زبان می خواند درک بهتری از ساختار جملات زبانی که می‌خواهد فرابگیرد خواهد داشت.

aminmohtava بازدید : 31 دوشنبه 19 تیر 1402 نظرات (0)

هر ساله متقاضیان زیادی شروع به یادگیری زبان کرده و برای شرکت در آزمون آیلتس و تافل ثبت نام می‌کنند. این امتحان در ایران نیز در شهرهای مختلفی برگزار می‌شود و متقاضیان پیش از ثبت نام در این آزمون لازم است تاریخ های برگزاری امتحان تافل را بررسی کنند.

نکات مهم زمان برگزاری آزمون تافل در ایران

 هر مرکز باتوجه به سیاست‌های خود و اعلام نیاز به موسسه ETS، ممکن است تاریخ‌هایی برای ثبت نام با تاخیر (Late Registration) اعلام کند. امکان ثبت نام با تاخیر ممکن است کمتر از یک هفته مانده به روز آزمون در وبسایت اصلی ETS اعلام شود و با توجه به این موضوع، باید حتما به این وبسایت مراجعه کنید.

از زمانی که در مرکز ETS شروع به ثبت نام می‌کنید تا هنگامی که پرداخت هزینه آزمون تافل را نهایی می‌کنید، یک ساعت فرصت دارید. در این یک ساعت سیت برای شما رزرو می‌شود ولی پس از یک ساعت، سیت از رزرو شما خارج شده و ممکن است توسط متقاضی دیگری رزرو شود. پس مراقب باشید اگر مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستید از ثبتنام جا نمانید.

هنگامی که تمامی سیت‌های یک مرکز تست در تاریخی مشخص رزرو شود، آن تاریخ از وبسایت ETS حذف می‌شود. البته اگر یک متقاضی امتحان خود را کنسل کند،آن تاریخ برای رزرو سیت باز خواهد شد. به همین خاطر ممکن است گاهی تاریخی را برای خود نشان کنید و پس از گذشت چند روز دیگر  ETS آن را به شما نمایش ندهد؛ یا این که وبسایت ETS تاریخ مشخصی را برای تست به شما پیشنهاد ندهد و با کنسل شدن آزمون یک متقاضی، تاریخ آزمون به شما نشان داده شود. راه حل این موضوع این است که اولاً ثبت نام خود را در یک روز مشخص قطعی کنید دوماً با انتخاب تاریخ موردنظرتان، در همان زمان که سیت خالی برای رزرو وجود دارد ثبت نام خود را قطعی کنید.

در پایان اگر توان پرداخت هزینه ی کلاسها را ندارید به روش درست به صورت خودآموز زبان انگلیسی خودرا تقویت کنید.

aminmohtava بازدید : 24 شنبه 10 تیر 1402 نظرات (0)

یکی از نیازهای اساسی بشر ارتباط گرفتن است و همواره در پی آن  بوده که بتواند با همنوعان خود به گونه ای ارتباط بگیرد.                                                                                                                                             امروزه یادگیری سریع زبان به یکی از مهمترین مهارت های زیست مدرن تبدیل شده است که اگر هرکس بخواهد با جهان بیرون از خودش ارتباط بگیرد به این مهارت نیاز دارد.                                                                                زبان انگلیسی که به عنوان مهمترین زبان بین المللی برای هر قشر از هر فرهنگی می تواند مفید و آموزنده و حائز اهمیت باشد از شاخه زبان های ژرمنی غربی است که برای اولین بار در انگلستان مورد تکلم قرار گرفت.                                          وجود واژه های بسیار زیاد در زبان انگلیسی باعث شده است که زبان انگلیسی نو به پرگویش ترین زبان درسطح جهان تبدیل شود و حتی زبان دوم برخی از کشورها مانند پاکستان، هند ،قطر و امارات متحده و ... انگلیسی است و بسیاری از زبان شناسان معتقدند که در آینده های دور هیچ تغییری در زبان انگلیسی به وجود نمی آید و همچنان مهمترین و پرکاربردترین زبان در سطح جهان باقی می ماند.                                                                                                                            دربسیاری از کشورها به خصوص ایران بسیاری از جوانان و نوجوانان به دنبال دوره آموزش زبان هستند که بتوانند این                    مهارت خود را ارتقا بخشند و راحتتر بامردم جهان ارتباط بگیرند. برای یادگیری زبان انگلیسی راه های متعددی وجود دارد برای نمونه زبان آموزان میتوانند در کلاس های حضوری شرکت داشته   باشند یا چنانچه تمایل به آموزش آنلاین داشته باشند میتوانند در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنند. راه دیگر زبان آموزمیتواند انتخاب کند خودآموز زبان باشد که به تنهایی و بدون داشتن منتور و مربی و با کمک کتاب ها و باخرید دوره های اموزشی یا سی دی ترجیح میدهد به یادگیری زبان انگلیسی و در ادامه روند یادگیری زبان انگلیسی چنان چه زبان آموز قصد داشته باشد خود را برای آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی آماده کند دو گونه از آزمون‌های استاندارد در سطح جهانی وجود دارد به نام های ایلتس و تافل که به دو گونه اکادمیک و عمومی در دسترس هستند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 2,856
  • بازدید کلی : 8,210